Vi ser etter en ny regnskaps medarbeider til vårt kontor i Randaberg.
Muligheter
Som ansatt hos oss vil du bli en del av et godt faglig og sosialt miljø. Flere av de ansatte er revisorer og registrerte regnskapsførere. Du vil få en variert kundeportefølje og interessante arbeidsoppgaver. Mulighetene for både personlig og faglig utvikling er mange. Våre kunder er i mange bransjer, de fleste norske men også noen utenlandske, ulike størrelser, offentlig og privat sektor. Vi kan derfor tilby deg interessante læringsmuligheter.
Noen av de viktiges arbeidsoppgavene:
Som regnskapsfører hos oss vil du i tillegg til ordinær bokføring bli involvert i følgende arbeidsoppgaver:
· Utarbeidelse av årsregnskap og skattemelding
· Lønnskjøring
· Ansvar for egen kundeportefølje
· Rådgivning, herunder bistå kunden med å etablere gode rutiner og se løsninger
· Digitalisering og videreutvikling av selskapets interne rutiner
· Regnskapsrapportering
Ønskede kvalifikasjoner:
· Relevant økonomisk utdannelse
· Gode IT kunnskaper
· God forståelse og erfaring innen regnskap
· Selvstendig, nøyaktig og ha gode kommunikasjonsevner
Vi ønsker en person som er beslutnings- og handlingsorientert. Regnskapsbransjen er i sterk endring, der flere og flere arbeidsoppgaver blir digitalisert. Gjennom ditt arbeid i Vistnes Regnskap vil du sammen med kunden bidra til at en holder tritt med denne utviklingen, samt stadig finne nye og mer effektive løsninger.
Vi kan tilby en trivelig arbeidsplass med gode kolleger i et kundeorientert miljø. Vi har fleksibel arbeidstid og personalordninger. Vår ambisjon er å være en fortrukken leverandør av regnskapstjenester i vår region. Du vil få mulighet til å videreutvikle selskapet og vi tilbyr konkurransedyktige betingelser.
Om arbeidsgiveren
Vistnes Regnskap AS er et regnskapskontor med 8 ansatte som utfører regnskaps og rådgivningsoppdrag for små og mellomstore bedrifter. Her har vi flotte kontorer med gode parkeringsmuligheter og sentral beliggenhet i den grønne landsbyen Randaberg.